miércoles, 18 de febrero de 2015

YM "anima" | Nou disc Nuevo disco

CAT

YM és el projecte en solitari del músic i productor Yarei Molina (Qa'a, Ordre Etern, Infinite Pitón) creat a Barcelona l’any 2013. El seu nou disc "anima" està elaborat d'una manera excepcional; electrònica i melodia al servei d'una experiència que et porta cap a nous paisatges cada vegada més intrigants. 

Un treball conceptual, IDM, polirítmic i també inquietant, que sorprèn per les seves composicions, on combina intensitat i minimalisme amb una fusió poètica on la música electrònica flirteja amb la clàssica, el jazz i la psicodèlia, resultant una proposta altament estimulant.

En definitiva, un disc eclèctic i un pas endavant per el músic, que s’embarca en aquest nou projecte amb una important presència de sons de piano i atmòsferes que causen a l’espectador un viatge entre diferents estats anímics.

En aquest cas compta amb la participació de Ma Angels Sánchez al piano (Distància), Sergi Alcaraz a la guitarra acústica (Imagina) i d’Al Pachyño a la guitarra elèctrica (Nanes Roges).

Ja pots escoltar el disc al nostre Bandcamp!


​_______________________________________________________________________________________________________________________


ESP

YM es el proyecto en solitario del músico y productor Yarei Molina (Qa'a, Ordre Etern, Infinite Pitón) creado en Barcelona el año 2013. Su nuevo disco "anima" esta elaborado de una manera excepcional; electrónica y melodía al servicio de una experiencia que te lleva hacia nuevos paisajes cada vez mas intrigantes.

Un trabajo conceptual de IDM, polirítmico e inquietante, que sorprende por sus composiciones, donde combina intensidad y minimalismo con una fusión poética donde la música electrónica flirtea con el genero clásico, el jazz y la psicodélia, resultando una propuesta altamente estimulante.

En definitiva, un disco ecléctico y un paso para adelante para el músico, que se embarca en este nuevo proyecto con una importante presencia de sonidos de piano y atmósferas que causan al espectador un viaje entre diferentes estados anímicos.

En este caso cuenta con la participación de Ma Angels Sánchez al piano (Distància), Sergi Alcaraz a la guitarra acústica (Imagina) y de Al Pachyño a la guitarra eléctrica (Nanes Roges).

Ya puedes escuchar el disco en el Bandcamp!









Altres referències destacades brave coast // Otras referencias destacadas
Aldrin y Collins "Volador Trueno"
Nitoniko "Rayos y Centellas"
Carles Ribot "Mussara"
Transgress "Magic Count"
Carles Ribot "Vergesdosmiladéu"


No hay comentarios:

Publicar un comentario